Často kladené otázky

 

  • Ako nakupovať na stránke Home by Hana?

Home by Hana funguje ako e-shop a objednávku je možné vykonať iba cez webovú stránku Home by Hana. Neprijímame telefonické objednávky, ani objednávky zaslané prostreníctvom chatu a e-mailu.

Na našej stránke si vyberiete tovar a kliknete na ikonku „Pridať do košíka“. Ak ste s výberom tovaru skončili a ste spokojný, vstúpite do pokladne. Vyplníte osobné údaje alebo sa prihlásite pomoc zákazníckeho účtu. Vyberiete si spôsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Zaplatíte a na Vami zadaný mail Vám  príde potvrdenie objednávky.

 

  • Ako uplatniť zľavový kód?

Ak ste obdržali platný zľavový kód, máte možnosť si ho uplatniť v kroku „Platba“. Po zadaní zľavového kódu bude cena upravená.

 

  • Je tovar v košíku zarezervovaný?

 Pokiaľ neuskutočníte platbu, tovar nie je zarezervovaný.

 

  • Kedy mi tovar príde?

 Tovar zvyčajne odosielame nasledujúci deň po obdržaní platby, najneskôr do 3 pracovných dní. O expedovaní zásielky Vás budeme informovať e-mailom.

 

  • Ako môžem tovar zaplatiť?

 Tovar, ktorý ste si u nás objednali, môžte zaplatiť platobnou kartou Visa, Visa Elektron, MasterCard, Maestro, službou PayPal a Apple Pay. Na dobierku neposielame.

 

  • Ako postupovať v prípade, že platba zlyhala?

 Pokiaľ z nejakých dôvodov platba zlyhala, budete presmerovaný späť na e-shop. Môžte skúsiť platbu opäť, alebo máte možnosť spôsob platby zmeniť.